Предварителни условия: Успешно приключване на първата учебна година и при спазване на държавните изисквания.
Необходими документи:
- Академична справка;
- Заявление до Декан и Ректор;
- Квитанция от платена такса за процедурата по преместване (30,00 лв.).
Документите се депозират в отдел “Учебен“, каб. 225 (приемно време: от 10:00 ч. до 12:00 ч. и от 13:30 ч. до 15:00 ч.) в срок от 03.07. до 14.07.2023 г. включително.
Информация за резолюцията на подаденото заявление може да се получи при инспектора в отдел „Учебен“ или на e-mail: p_lupova@uni-plovdiv.bg.
При положителна резолюция на Декан и Ректор, се подават необходимите документи за записване + Заповед за отписване от висшето училище, поради преместване в друго висше училище, при инспектора в отдел „Учебен“.
Забележки:
- Студентското положение (курс, приравнителни изпити и др.) се определят от Декана на Юридическия факултет;
- Преместените студенти в Университета заплащат следните семестриални такси:
- За студенти, прехвърлящи се от държавни висши училища в България и представили документите по т.1, 2, 3 и 4 – Държавна такса за обучение по специалността, съгласно заповедта за семестриални такси за текущата учебна година;
- За студенти, прехвърлящи се от частни висши училища или не представили документ по т. 4 от държавни висши училища – Такса за платено обучение, съгласно заповедта за семестриални такси за текущата учебна година;
- Инспекторът от отдел „Учебен“ изготвя заповед на Ректора за записване на студента в Университета.